Subject: Ed: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang
From: "Kaili Sillamaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 14:53:32 +0300

Tere

Palun registreerida ja suunata PRO-le.

Uus terviseohutuse hinnang tuleb kindlasti, kuna muutub asutuse liik, aga
uusi mõõtmisi või analüüse (vesi, ventilatsioon, müra) ei ole vaja nõuda,
kui nad ei ole midagi hoones muutnud ja kui on analüüsid-mõõdistused ette
näidata.

Tänan

Saatja: Anneli Jayalath <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 22. aprill 2024 13:04
Adressaat: Kaili Sillamaa <[email-masked]>
Teema: RE: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Eelnevalt olen suhelnud Anna Trapidoga, kuid tundub, et tema on teiega
enam ei tööta.

Tean, et ta võttis meie küsimuses ühendust ka teiega, kuid selge vastus
jäi meil saamata.

All on eelnev vestlus minu ja Anna vahel, et saaksite selgust millest
jutt.

Soovime avada väikelaste turvakodu teenuse endisesse asenduskodu
ruumidesse, tekkis meil küsimus,

kas on vaja teostada uuesti valgus,- müra,- veemõõtmised või piisab
mõõtmistest mis on teostatud asenduskodu teenuse saamiseks?

Anneli Jayalath

Majandusjuht KT

Sõpruse pst 248, 12912 Tallinn

5303 9889

 <https://tallinnalastekodu.ee/>

From: Anneli Jayalath
Sent: Monday, April 22, 2024 12:23 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

Tere,

Vabandan, et ei ole vastanud eelnevale kirjale, kuna kiri jõudis ainult
Meelis Kukele.

Soovin täpsustada, kas on vaja teha uuesti ka erinevad mõõtmised?

Vesi

Valgus

Müra

Jne

Või piisab eelneva teenuse jaoks tehtud mõõtmistest ning vajame vaid teie
poolset hinnangut?

Anneli Jayalath

Majandusjuht KT

Sõpruse pst 248, 12912 Tallinn

5303 9889

 <https://tallinnalastekodu.ee/>

From: Meelis Kukk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 22, 2024 12:19 PM
To: Anneli Jayalath <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

From: Anna Trapido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 12, 2024 10:34 AM
To: Meelis Kukk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Konsulteerisin ka Kaili Sillamaaga ning tema kindel vastus oli, et uue
teenuse puhul tuleb ka uus hinnang, kuna teenuse liik muutub (sh määrus
ehk nõuded muutuvad).

Lugupidamisega

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

(+372) 794 3710, 5982 1714

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.

Saatja: Meelis Kukk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 12. märts 2024 10:26
Adressaat: Anna Trapido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]RE: Tallinna Lastekodu Terviseameti
hinnang

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Aitäh.

Palun täpistage oma kolleeg Kaili Sillamaaga, muidu teie majast liigub
erinev info, tema käis asenduskodude juhtide koosolekul.

Lugupidamisega

Meelis Kukk

juhataja

Vana-Pärnu mnt 9a, 11614 Tallinn

Tel. +372 5690 9770

From: Anna Trapido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 12, 2024 9:48 AM
To: Meelis Kukk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Rääkisin ka oma kolleegidega, et ikkagi kui muutub teenuse liik, siis
tuleb taotleda Terviseametilt uus hinnang. Saatsin Teie taotluse
registreerimiseks.

Lugupidamisega

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

(+372) 794 3710, 5982 1714

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.

Saatja: Meelis Kukk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 7. märts 2024 12:21
Adressaat: Anna Trapido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Marika Aus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Triin Rajang
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Anneli Jayalath
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]RE: Tallinna Lastekodu Terviseameti
hinnang

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Anna

Uurin, et kas on vaja uut hinnangut, alles hiljuti oli lastekodude
juhtidega ja Terviseameti kohtumine, siis sealne ametnik ütles, et kui on
laste teenused olnud ja vahetatakse teenuse nimetust (turvakodu
asendushoolduseks või vastupidi), siis uut hinnangut nad ei tee, kuna nad
on varasemalt juba hinnanud.

Lugupidamisega

Meelis Kukk

juhataja

Vana-Pärnu mnt 9a, 11614 Tallinn

Tel. +372 5690 9770

From: Anneli Jayalath <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 7, 2024 11:42 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Marika Aus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Meelis Kukk
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Triin Rajang
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

Tere,

Meil oleks vaja Terviseameti hinnangut, et hakata teostama asendushoolduse
perekodu teenust aadressil Sõpruse pst 248 endistes Väikelaste turvakodu
ruumides.

Oleks vaja ka hinnangut, et hakata pakkuma Väikelaste turvakodu teenust
aadressil Pähkli 15/14, endistes asenduskodu ruumides.

Millal on teil võimalik tulla?

Anneli Jayalath

Majandusjuht KT

Sõpruse pst 248, 12912 Tallinn

5303 9889

<https://secure-web.cisco.com/1B2nyuTcuqVCtnBYQV-GcLRQSKmh48Pdces0pos9U7X6
VNdirT8nPMLg9pGBSanehCUaKBR4lwpPg9T2IkvLbOnQjkCmUWo5PMlir_4957M8ngMYttGVJ8
1gQc3KmFHSwrixHZ-q3xf32BPO6OfvnZAlIgZGoux4Yri8Y1l7BtJA0Nj2yvLxD02Rw4siepzb
7fXtv7qdWcYJmxRvTgDFkcIpTA0YkyK4V0P5NX9faPJG93RFM961uEBAYAmIlm9DFGX2hHFuuJ
MpEJscGdTv4aNCdBzCILeaBG_b4c-4xN42w2c4vyYffsJewC8UBEb2E/https%3A%2F%2Ftall
innalastekodu.ee%2F>